حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

سه ماه و دوازده روزگی

1392/8/15 0:01
نویسنده : خاله
415 بازدید
اشتراک گذاری

بازم موفق شدم از خنده حسنا عکس بگیرم

وقتی میام خونتون و این مدلی خوابیدی هی تکونت میدم و با دستات بازی میکنم تا بیدار شی

مامانی هم میگه بیدارش نکنیا کلی سعی کردم تا خوابوندمش

میبینی تو این ماه موقع خواب دستاتو مشت میکنی. قبلنا میذاشتی زیر سرت. مدل خوابیدنت تغییر کرده!

بالاخره موفق شدم بیدارت کنم. هورااااااااااااااادلقک

همیشه بعد خواب دقایقی دختر خوبی هستی و دوست داری بازی کنی و میخندی واسمون

اینجام فکر کنم داری تلویزیون میبینی!!!1

یک نوع از ذوق کردنت. الان میتونی پاهاتو ببری بالا

باز متوجه دوربین شدی و داری با تعجب نگاش میکنی

منم دیگه یاد گرفتم چطور حواست رو پرت کنم تا به من نگاه کنی و باز واسم بخندی!

دم دست ترین اسباب بازی واست دستاته که خوب باهاشون سرگرم میشی

به حالت پرواز دستاتو باز میکنی و میخوای بیای بالا

خانم جون صدات میکنه. وقت خاله تموم شد. حالا نوبت خانم جونه باهات بازی کنه

حسنا تو بغل خانم جونش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
15 آبان 92 10:53
بله دیگه فقط واسه خاله جونش میخنده .. واسه ماکه فقط گریه هاشو آورده بود کاش لپاشو میگرفتمو 2دور میپیچوندم تا دلم خنک شه..در اسرع وقت این کارومیکنم..


خب تو شب رسیدی خونه. اون موقع ها معمولا حوصله نداره! سرما هم که خورده بود. ما دیگه میدونیم کی با حوصله است کی خوابش میاد و نباید بهش نزدیک شد!
زهرا
15 آبان 92 10:55




تقدیم شما دختر خاله مهربون
elahe1544
20 آبان 92 14:24
ماشالله خیلی توپلی شده دخترگلم حسناجونی
خاله
پاسخ
ماشالله البته تو عکس تپل نشون میده