حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

پیام بازرگانی لوسی لوسی

1392/10/15 22:34
نویسنده : خاله
7,717 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جونی این روزا خیلی متعجبی. چشات رو گرد میکنی و با تعجب به اطرافت خیره میشه. انگار همه دنیا برات اعجاب انگیزه.

قیافت موقع تلویزیون دیدن بامزه است مخصوصا وقتی پیام بازگانی پفک لوسی پخش میشه. از وقتی آهنگ پیام بازرگانی شروع میشه تا آخرش نگات خیره به صفحه تلویزیون میشه و پلک نمیزنی. جالبه که هر کاری داری میکنی(حتی موقع شیر خوردن) همه چی رو ول میکنی و میخوای پیام بازرگانی رو ببینی!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سما
18 دی 92 13:50
سلام خاله ی حسنا جون. چه جالب . پسر من هم عجیب عاشق تبلیغات لوسی هست.
خاله
پاسخ
سلام عزیزم آره منم سرچ کردم دیدم خیلی از بچه ها این آگهی رو دوست دارن دست اندرکاران خیلی موفق بودن تو کارشون
ارلا
26 دی 92 21:54
سلام وب نازی داری خوشحال میشم بیایی به وبم از مطالب اموزنده ام نهایت استفاده کنی مطمئن باش ضرر نمیکنی و تجربه های زیادی بدست میاری خلاصه دست خالی بر نمیگردی پس منتظرتم باااااااااااااااااااااااااااااااای نظرم یادتون نره
الهه
14 بهمن 92 12:27
آره همه بچه ها عاشق پيامهاي بازرگاني هستن طاها هم عاشق پيامهاي بازرگاني نامينو است چي توز موتوري است فداي همه بچه هاي شيرين زبون بشم عاشقشونم
حمیده
30 اردیبهشت 93 12:41
سلام چه خاله خوبی چه حسنای خوشگلی دختر من 6تیر دنیا اومد عاشق اهنگ لوسی شما چطوری این آهنگ دانلود کرده اید.
حمیده
5 خرداد 93 9:40
مرسی عزیزم آره دخترم هم از ای فیلم میبینه ساعت 20:50 و 21:25 دقیقه میده خیلی ذوق میکنه نمیدونم چرا دانلود نمیشه ممنون از اینکه جوابمو دادی
خاله
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم منم سرچ کردم از اینترنت نتونستم پیدا کنم. اگه پیداش کردم حتما اینجا میذارم دانلودش کنی. اما اگه خیلی دوست داره ازش فیلم بگیرین.
حمیده
7 خرداد 93 8:22
مرسی عزیز فیلم گرفت نگاه میکنه ولی از روی تلویزیون بیشتر ذوق میکنه خیلی لطف دارید.
خاله
پاسخ
آره خب به نظرم همون از تلویزیون ببینه بهتره. چون اگه زیاد ببینه دیگه براش جذابیت نداره. حسنا الان پیام بازرگانی مای بیبی هم میبنه خیلی دوست داره
حمیده
10 خرداد 93 8:25
مرسی عزیز محیا اصلا تلویزیون دوست نداره خیلی به من وابسته هرجا من میرم میاد میگه یا منو بغل کن راه ببر یا پیشم بشین