حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

خاله جونی حسنا عروس شد

1393/9/1 1:57
نویسنده : خاله
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs

خاله که همش واسه تو وبلاگ می نوشت دائم داشت از لحظات قشنگ زندگیت عکس می گرفت این روزا دیگه تنها واسه ی ما نیست . آره ناز مامان،خاله عروس شدعکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs و می ره که زندگی جدیدشو با آقا یاسر شروع کنه. هر چند که خیلی دوست داشتم خاله ازدواج کنه و از تنهایی در بیاد ، اما این روزا خیلی غمگینم دلم می گیره که از خواهر کوچیکم جدا میشم دلم می گیره که اون دیگه واسه ی ما نیست ،دلم می گیره که تنها می شیم ، خواهر ، خیلی خوبه و ناراحتم که شاید تو روزی خواهر نداشته باشی . هیچکس مثل خواهر به دردو دل آدم گوش نمی ده ، مثل اون بهم دلداری نمی ده. گلم من خیلی خاله رو دوست داشتم و دارم  و ناراحتم که میره می دونم که راه دوری نمی ره ولی این رسم زمونه ست ما با ازدواج از هم دور می شیم و هر لحظه چیزی وجود داره که باعث تفرقه بشه.

                                                   عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs

اما در هر حال باید بپذیریم این مراحل همیشه بوده و هست و کاریش نمی شه کرد ما نباید خودخواه باشیم خاله هم حق خوشبختی داره پس بیا باهم واسه ی خوشبختیش دعا کنیم .

                          عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs

خواهر کوچیک و مهربونم ،که مثل فرشته ها همش کنارم بودی ، حرفامو شنیدی ،غصه هامو دیدی ،اشکامو پاک کردی ، با خنده هام خندیدی ، توی عصبانیت بهم آرامش دادی واست آرزوی بهترین ها رو دارم و می دونم که حقته ، الهی خوشبخت بشی گلم .

                                            عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs

پسندها (2)

نظرات (2)

یاسر و سعیده
1 آذر 93 17:16
سلام عزیزم ممنون از لطفت کی گفنه ما قراره از هم جداشیم! خاله مرد میگه تازه از این به بعد کلی با حسنا جون خوش میگذرونیم
زي زي
10 آذر 93 9:28
سلام يعني كاش اونجا بودم و يه روز كه شادوخندون داشتي آماده ميشدي بري بيرون منم حسنارو آماده ميكردم كه باهات بياد تا خوشحاليتو ١٠٠٠برابر كنه وبگردي دنباله يه در مخفي واسه فرار
خاله
پاسخ
سلام عزیزم ای کاش بودی خیلی جات خالی بود همزادم