حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

حسنا و روز هایی دیگر

1393/9/17 0:11
نویسنده : خاله
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

ملوسی که بزرگ می شی ، حرف میزنی ، لوس می شی

ناز می شی قد یه دنیا دوست دارم .

دوست دارم چون همه کسمی ، با تو دیگه تنها نیستم .

این روزا به من می گی مامان سپیده و من کلی ذوق مکنم دلم غش میره.

 

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

 

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

پسندها (1)

نظرات (4)

خاله
18 آذر 93 11:52
ناناس خاله خوبه؟؟؟ ناناسی عاشق صندلی کامپیوتر خاله است. تا میاد خونمون و میره تو اتاق . اشاره میکنه به صندلی و میگه بشین بشین
خاله
پاسخ
خاله
18 آذر 93 11:53
حسنا ناناس کی خرس خاله رو بردی خونتون؟؟؟ عاشق نی نی توپ هستی دیگه. این روزا درگیری با نی نی ها. حالا فرق نی نی و عروسک رو میدونی تا میگیم نی نی میگی: عروسکه!!
خاله
18 آذر 93 11:55
ماشالله از لباسات میشه فهمید که چقدر قدت بلد شده خاله. پیراهن چهارخونه ات رو این روزا که میپوشی ناناس تر میشی
مامان حديث
18 آذر 93 17:02
لبخند بزن و دنیا با تو لبخند خواهد زد سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دار دار خبردار حديث شده دندون دار.....
خاله
پاسخ