حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

واکسن 18 ماهگی حسنا

1393/11/3 11:02
نویسنده : خاله
173 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی مامان بالاخره یکسال ونیمه شد.

سی ام دی با بابا رفتیم مرکز بهداشت ،هم پایش رشد انجام شد و هم دو تا واکسن زدی.کلی گریه کردی بابا می خواست واکسن دوم رو خودش بهت تزریق کنه من نزاشتم گفتم جوجو ازت می ترسه و تاثیر بدی روش میذاره. دلم خون شد وقتی گریه می کردی.خدا رو شکر وزنت خوب بود 11 کیلو شده بودی.بعد از تزریق واکسن من و شما رفتیم خونه مادرجون.من کفش پات کردم و باهم رفتیم پیاده روی .آخه خونده بودم اگه بعد واکسن راه بری بهتره و کلی تورو راه بردم رفتیم غاز و اردک ومرغ بهت نشون دادم تند تند راه می رفتی و ذوق می کردی انگار نه انگار واکسن زدی . بالاخره بعد از کلی دور دورزدن اومدیم خونه ، شما غذا خوردی و خوابیدی،  ولی چشمت روز بد نبینه،  بعد از بیدار شدن دیگه نمی تونستی راه بری و گریه می کردی .

اون روز بهونه گیر بودی وشب تب کردی هر 4 ساعت بهت استامينوفن دادم .دخملی مامان بعد دو روز خوب شد . فقط یکم کم اشتها شدی  و بیشتر دوست داری شیر مامانو بخوری .

پسندها (1)

نظرات (1)

محمد
3 بهمن 93 15:06
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.