حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

حسنا با مامان به مسجد میره

1394/2/3 16:23
نویسنده : خاله
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

شاید از تیتر بعضی ها تعجب بکنن ولی من مسجد محلمون و خیلی دوست دارم مخصوصا این فصل که خیلی سرسبز میشه و پر از گلهای قشنگ.

اون موقع ها که دبیرستانی بودم هروقت دلم می گرفت می رفتم مسجد محل خب اینجا خیلی جای تفریحی نداشت و من از سر سبزی و آرامش اونجا خیلی خوشم می اومد.

این چند روز که هوا خوب بود باهم رفتیم مسجد .مسجد روی یه تپه قرار داره و بالاتر از سطح زمینه .توی دامنه ی مسجد همه سبزه زاره البته الآن خیلی از سرسبزی نمونده ولی باز غنیمته.

ما دو تا رفتیم و اونجا تو غازها رو دیدی با جوجه هاشون دنبالشون دوئیدی به رفتیم طرف بیجارا تو از آب ترسیدی و زیاد حرکت نمی کردی کلا از مسجد محلمون خوشت اومده بود.

پسندها (1)

نظرات (2)

من دوستام
3 اردیبهشت 94 16:30
(¯`v´¯) .`·.¸.·´ ? ¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨) (¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸ دوست عزیزم سلام خوشحال میشیم به وب اشپزی گروهی ما سر بزنی و با نظراتت خوشحالمون کنی
خاله
پاسخ
سلام چشم حتما
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 11:30
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا