حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

روز جهانی کودک

1392/7/17 1:18
نویسنده : خاله
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسنا جون، امروز هشتم اکتبر برابر با 16مهر در تاریخ شمسی روز جهانی کودک نامگذاری شده، منم طبق روال گذار مناسبت ها تبریک میگم این روز رو بهت خاله جون. هر چند اینقده این روزا سرم شلوغ بود یکم از دنیای شاد بچه ها فاصله گرفته بودم. اومدم به کامنتا سر زدم که دیدم دوست وبلاگیت این روز رو بهت تبریک گفته. دستش درد نکنه از بابت یادآوریش. منم گفتم اِ واسه حسنا چیزی نگرفتم! بعدش باز در جواب خودم گفتم: حسنا که چیزی یادش نمیمونه. خب گولش میزنم سال بعد میخرم! اما یکم که باز در حال گفتگو با خودم بودم متوجه شدم که حسنا چند سالی بیشتر کودک نیست و ما فقط چند سال فرصت داریم این روز رو بهش تبریک بگیریم و جشن بگیریم واسش. کودکی دنیای شیرینه. دیروز تو کلاس درسمون با بحث کردن به نتیجه ی جالبی رسیدیم و اون این مسئله بود که هر چقدر آگاهی انسان کمتر باشه شادیاش بیشتره به مرور زمان و با بالا رفتن سن دیگه برا هر چیزی نمیتونی راحت شاد شی و بخندی. پس لذت ببر از شادیات و دنیای گذرای کودکیت عزیزم. فرصتها کوتاهه یه چشم بهم بزنی میبینی تو ، تو دوران جوانیت هستی و امثال خاله پیر شدن و حسرت جوونی سپری شدشون رو میخورن و تو حسرت کودکیت رو. و اون موقع است که معنی واقعی حسرت و زمان که خیلی سریع میگذره رو درک میکنی.

امسال اولین سالیه که روز جهانی کودک رو با ما بودی. هیچ خاطره ای هم از این روزا تو ذهنت نمیمونه.  با یه ناز دادن و بازی کردن باهات میخندی، وقتی هم گشنت میشه گریه میکنی. به همین سادگی احساسات خدادادیت رو میتونی نشون بدی و هیچکس تعجب نمیکنه از این رفتارات! اما وقتی بزرگ شدی وقتی بخوای اینطوری راحت احساساتت رو نشون بدی آدمها تعجب میکنن.

کلام آخر اینکه: حسنا فقط چند سال کودک میمونه هر کی میخواد شادش کنه و خاطره ای ثبت کنه تو زمان کودکیش فرصت کوتاهی داره. پس سریع بجنبین!

حسنا در اولین سالی که روز کودک رو تجربه کرد دو ماه و نوزده روز داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
17 مهر 92 14:45
روزت مبارک نی نی کوچولو منم یادم نبود دیشب تو انقلاب دیدم همه بچه ها صورتاشون یه چیزی کشیدن بعد فهمیدیم روز کودکه.


ممنون دختر خاله جون


راستی چرا نظر مخفی میذاری
اون گزینه رو تیک نزن آخه نمیتونم بهت جواب بدم.
زهرا
18 مهر 92 8:47
salam khale jooni bashe dg makhfy nemizaram inam vase khale o nini
زهرا
18 مهر 92 8:48
salam khale jooni
bashe dg makhfy nemizaram
inam vase khale o nini



سلام عزیزم
حالا این شد
اخه هر وقت میخواستم جوابتو بدم میدیم نظر مخفی گذاشتی. نمیشد. دلمون براتون تنگیده. به خاله و مرضیه سلام برسون
علی کوچولو(پسر سما)
18 مهر 92 22:56
سلام حسنا خانوم . روزت مبارک.

منم مثل شما کودک هستم و امسال اولین سالیه که روز کودک رو تجربه کردم. از طرف عمه جونم گل هدیه گرفتم. شاد باشی



سلام علی کوچولو. منم تبریک میگم روز کودک رو به شما