حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

این چیه؟

1393/12/5 12:54
نویسنده : خاله
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان .

این روزا تو شدی حسنا ی کنجکاو و دوست داری اسم همه چیزو بدونی و دائم داری سوال می کنی این چیه در مورد هر چیزی چند بار می پرسی این چیه؟

یاد روزای کودکی خودم افتادم وقتی دختر خاله زهرا خیلی کوچک بود و اومده بود شمال و دائم انگشت اشاره می گرفت به طرف وسایل و می گفت این چیه.و تو الآن تو همون مرحله ای دوست داری همه چیو بشناسی .

پسندها (1)

نظرات (2)

زی زی گولو
5 اسفند 93 19:32
سلام عزیز دلم خوبی؟ بامن بودی فدات شم گفتی دخترخاله زهرا؟وااااای بگو عزیزم دلم میخواد بیشتر بدونم از خودم دیگه چیا میگفتم ... چیکارا میکردم...
خاله
پاسخ
سلام عزیز دلم آره گلم ما با تو خیلی خاطره داریم از کوچیکه ات از روزایی که بابات نبود و تو با مامانت میومد اینجا ما همه عاشقت بودیم
زی زی گولو
5 اسفند 93 19:39
بگو بگو بازم بگو توروخدااا...
خاله
پاسخ
باشه عزیزم اگه باز خاطره ای یادم بیاد حتما می نویسم