حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

بدون عنوان

1393/2/19 22:55
نویسنده : خاله
226 بازدید
اشتراک گذاری

از نمایشگاه کتاب یهcd آهنگای شاد کودکانه برات گرفتم. امشب که آهنگا رو گوش میکردی تا شروع میکرد به خوندن، تند تند دست میزدی و خودتو تکون می دادی. بعدش که میخواستم از اتاق بیارمت بیرون لج میکردی و گریه  و  هی میگفتی نه نه نه! یعنی باز بریم تو اتاق آهنگ گوش کنم. همین که پات میرسید به اتاق باز شروع به دست زدن میکردی.

یکی از آهنگایی که امشب گوش کردی و ذوق کردی و واسه منم خاطره انگیز بود اهویی دارم خوشگله بود.

آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم

دوریش برام مشکله کاشکی اونو می بستم

ای خدا چی کار کنم آهو مو پیدا کنم

ای خدا چی کار کنم آهو مو پیدا کنم

وای چکنم وای چکنم کجا اونو پیدا کنم


کاشکی اونو می بستم

کاشکی اونو می بستم

پسندها (2)

نظرات (0)