حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

نی نی

1393/3/5 23:12
نویسنده : خاله
842 بازدید
اشتراک گذاری

امروزه واژه جدید رو ادا کردی. به شکلک رو بلوزم دست زدی و گفتی: نی نی! تصویر رو آینه هم که یه عروسک بود گفتی: نی نی.

مادر جون اجازه نمیداد که کاری که دوست داری انجام بدی با حرص گفتی: وای.

امروز بعد مدت ها ازت فیلم و عکس گرفتم. چون دوربینم خراب شده بود و تازه تحویل گرفتم. میخواستم ازت عکس بگیرم اما تو که بستنی دیده بودی حواست به بستنی بود و آروم و قرار نداشتی. مامانی بستنی تو رو بهت داد و بعدش چند تا عکس خوشگل گرفتیم.

پسندها (2)

نظرات (26)

زهرا
7 خرداد 93 16:42
ما عکس میخوایم...ماعکس میخوایم...
خاله
پاسخ
تا عکسای حسنا آماده میشه یه سر به عکسای پارسا تو کلوب مامانیش بزن. عکسای خوشمل گذاشته مامانیش
زهرا
7 خرداد 93 16:45
زهرا
7 خرداد 93 16:47
پس چیییییشد این عکسااااا....
خاله
پاسخ
عزیزم عکس گرفتم اما این روزا سرم شلوغه باید وقت کنم آپلودش کنم. خیلی کم پای کامپیوترم
زهرا
8 خرداد 93 8:53
میدونم
پارسا
8 خرداد 93 13:45
عکسسسسسسسسسسسسسسس
خاله
پاسخ
باشه پارسا جون.
زهرا
9 خرداد 93 17:27
خاله
پاسخ
عزیز چرا قهر کردی و گریه میکنی. دیروز جات حسابی خالی بود. احساس تنهایی کردم بی تو. رعنا هم اومد اما وسط میدان منو تنها گذاشت!! منم شدم مثل لبو. عکسام تو راهن ......
زهرا
12 خرداد 93 11:10
به قول گل تن جون ...آآآآی ی ی ی ی ی ی ی ی ..آخه چرا فدات شم..عوضش جشن بعدی تنهات نمیزارم.نیمه شعبانم یه جوری با رعنا سر کن واسه عروسی دیگه میام حتما.جشن هفته بعد و نمیتونم بیام چون پس فرداش امتحان دارم.سخته بیام و برگردم.
خاله
پاسخ
عزیزم جشنو بخاطر تو گذاشتیم 27 خرداد. فکر کنم سه شنبه باشه. باز نمیتونی بیای؟؟ تازه تو تالار هست. جات خالیه
زهرا
12 خرداد 93 11:13
دیگه قهر نیستم
پارسا(مامانش)
12 خرداد 93 15:27
زهرا جان یعنی که چی با خواهر من یه جوری سر کنه/ مگه غیر قابل تحمله ببینمت دارم برات
زهرا
13 خرداد 93 11:17
سلام عسیسم..نه فدات این چه حرفیه.منظورم این بود که کل جشن پابه پاش باشه سعیده جون دیگه مارو شرمنده نکن بخاطر منمنوکه میدونی دقیقه نودمایشالا اگه لیاقت داشتیم حتما میایم.
خاله
پاسخ
سلام عزیزم آره میشناسم هی میگی میام. نمیام. حالا خودتو آماده کن تا دقیقه نود شاید حسشو پیدا کردی بیای
زهرا
13 خرداد 93 11:19
پس این عکسا چیشد .....
خاله
پاسخ
فعلا از عکس خبری نیست.
پارسا
14 خرداد 93 9:19
اگه حسنا جون خودش دعوتم کنه و قول بده ازون جیغ های معروفش نکشه شاید اومدم
خاله
پاسخ
حسنا قول میده هی میگه نی نی-نی نی عکس پارسا رو میبینه صداش میکنه.
زهرا
14 خرداد 93 10:12
اصلا دیگه عکس نمیخوامدیگه بزاریم نگاه نمیکنم اصن
زهرا
14 خرداد 93 10:16
خاله
پاسخ
عزیزم عصبانی نباش. امتحان دارم. استرسم دارم.
زهرا
14 خرداد 93 10:18
سه تا کم گذاشتم اینم بقیه ش
زی زی
15 خرداد 93 10:25
خاله
پاسخ
وای ترسیدم چقدر شکلکای عصبانی!!!!!
زی زی
15 خرداد 93 20:20
منم شنبه دارم توروخدا یکم ازون استرست به منم بده تا شاید باورکنم امتحان دارم
خاله
پاسخ
من که فقط تا یاد امتحان می یفتم استررس میگیرم. درس که نمیخونم. تازه هی روزا رو میشمرم کی 21 خرداد میشه و راحت میشم
پارسا(مامانش)
15 خرداد 93 22:59
چه باحال خدا حسنا رو نگه داره به بهانه دیدنش یه جایی شد که شما در مورد دانشگاه و معضل همیشگی استرس صحبت کنین
خاله
پاسخ
ای کاش مثل این شکلک خرخون بودم تا دیگه استرس نمیگرفتم شبای امتحان
زی زی
16 خرداد 93 9:50
آره واقعا.دیگه حسنارو بیخیال.خودمونوعشق استبه خرخونی هم نیست بابا.الان مرضی هم استرسشو داره با اینکه همش میخونه. ولی خاله حسنا..حقا که شبیه همیمخب خواهریم دیگه..منکه از همین الان حس میکنم تموم شده و به فکرانتخاب واحده تابستونم پارساکوکولو چطوله؟ازطرفم ببوسش 2تا.ایشالا چندوقت دیگه همه همدیگرو میبینیم از نزدیک.
پارسا(مامانش)
17 خرداد 93 15:36
شیطون شده حسابی بقوله مامانه امیرمهدی هروقت صدای بچت در نیومد بدون یه جارو به اتیش کشیده چند وقت پیش دیدیم ساکته فکر کردم داره با پرده بازی میکنه رفتم نزدیکش چشتون روزه بد نبینه تمامه ریشه های پردمو کنده بود گذاشته بود جلوی روروئکش تا منو دید چنان جیغی کشید و تکون تکون میخورد یعنی که میخواد فرار کنه از دستم اضطراب یعنی این که حواست باشه این فسقلیا جایی رو خراب نکنن
زی زی
18 خرداد 93 9:41
به افتخار پارسا جون
پارسا(مامانش)
19 خرداد 93 1:24
آره بخدا حسابی کلافه شده بودم از دستش الان فعلا دوره تنبلی رو میگذرونم تا هفته دیگه
زی زی
21 خرداد 93 10:26
کجایییین پس...
خاله
پاسخ
امتحانم تموم شد بالاخره. اومدم!!!!!!!!
زی زی
21 خرداد 93 10:28
پارسا کوکولو میاد پیش حسنا هفته دیگه؟
زی زی
23 خرداد 93 9:20
پارسا
24 خرداد 93 22:58
خودم که دوست دارم بیام اما مامانی میگه هنوز مرد نشدی که تنها بری