حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

حسنا و شعر کودکانه

1393/12/27 14:16
نویسنده : خاله
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

این روزا تاب بازی و شعر خوندن رو خیلی دوست داری .

سوار تاب می شی و می گی مامان بتون یعنی بخون وباهم شعر می خونیم. 

شعر هایی که بلدی باهام بخونی: اتل متل توتوله گاو حسن چجوره ، اتل متل یه مورچه ،پاییزه پاییزه،خرگوش من چه نازه،تاب تاب همبازی،کتری آب جوشم، یه توپ دارم ققلقلیه،عروسک قشنگ من،لی لی لی لی حوضک

شعر خوندنو خیلی دوست داری و گاهی وقتها که با خودت تنهایی بازی می کنی شعرم می خونی.مامانی قربون حرف زدن شیرینت بره که خیلی ناز حرف می زنی .

امروز بهت نخود کشمش دادم بخوری تو هم همه رو ریختی بعد به من گفتی ریختم می ترسیدی دعوات کنم وقتی داشتم با جارو برقی جمعشون می کردم گریه می کردی و می گفتی جارو نزن.

گلم پریروز رفتم واسه جشن خاله واست یه پیراهن خوشگل خریدم بعد عکسشو میزارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)