حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

حسنا عزیز مامان و خاله

ترس از آمپول

1393/12/21 6:49
نویسنده : خاله
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم 

دو شب پیش یه سرنگ دو سی سی داشتم گفتم با اون مثلا باهات بازی کنم .بازش کردم و یکی از نی نی هاتو آمپول  زدم یدفه تو زدی زیر گریه گفتی آمپول نزن نی نی آمپول نزن و من فهمیدم که تو از آمپول می ترسی ،مخصوصا از سر سوزن و می گفتی آمپول و بده بزارم بالا.

منم از این قضیه سوءاستفاده  کردم و هر وقت لجبازی می کردی می گفتم آمپولو میارم و تو یکم آروم می شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زي زي
23 اسفند 93 10:54
سيمم بزار تو دندونت جواب ميده بجاي آمپول عه راستي حواسم نبود سلام
خاله
پاسخ
سلام زی زی جون این روزا حسنا انقد شیطون شده که از هر راهی باید استفاده کنم بعضی وقتا واقعا خستم می کنه از بس لجبازه
دیجیتال آرت
24 اسفند 93 0:21
دی جی آرت 10 اسفند 1393 ساعت 13:31 Site : http://dgartshop.sellfile.ir/ سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/